Поширені питання
Як я можу оплатити своє замовлення?
Зараз доступні такі способи оплати:
- переказ на карту приват Банку
- онлайн оплата без комісії картою Visa і MasterCard
- "Купівля без Ризику"
- накладений платіж
детальніше тут> 💱
Як мені дізнатися номер ТТН для мого замовлення?
Номер ТТН для Нової Пошти відправляється автоматично після 16:00 в sms на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.Як так вийшло що у вас всі позитивні відгуки? Вони всі чесні?
Да действительно у нас все положительные отзывы, но это не означает что мы идеальны, у нас тоже есть брак, возврат товара и т.п. но мы всегда на это реагируем быстро, клиент НИКОГДА не остается со своей проблемой сам, мы всегда решаем ее вместе в кротчайшие строки, если это по нашей вине все финансовые вопросы берем на себя, и даже после таких ситуаций наши клиенты остаются довольны и снова и снова делают у нас покупки и оставляют положительные отзыв, за что Вам и спасибо! А такие ситуации мы потом сводим до минимума чтоб в первую очередь с экономить Ваше и наше время! Вдалих покупок і чекаємо ваших відгуків!!!Чи можу я повернуть або замінити товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Умови повернення та обмінуКомпанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.;
Терміни повернення
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення коштів за товар здійснюється після отримання товару! Обмін на гарантії провадитися лише після одержання дефектного товару. ВАЖЛИВО!!! Якщо товар повертається протягом 14 днів з дати покупки і товар належної якості, оплату за доставку оплачує покупець.
Як швидко Ви відправите моє замовлення?
Всі замовлення відправляються на протязі 24 годин, якщо замовлення зроблено в робочий день до обіду, ми відправимо його в той же день.Зробив замовлення мені ніхто не передзвонив, що робити?
Якщо Вам прийшла sms з підтвердженням замовлення і Вам ніхто не передзвонив, вітаємо Вас, Ви той клієнт який все зробив правильно, заповнив всю інформацію і Ваше замовлення вже передано на склад на відправку. Якщо є уточнення по замовленню може зв'язатись з нами -> ☎Як я дізнаюся що Ви отримали моє замовлення?
Після оформлення замовлення Вам прийде sms і e-mail (якщо вказали) з підтвердженням замовлення.Наявність товару і ціна актуальна на сайті?
У 99% випадків наявність і ціна актуальна на нашому сайті.